[Blink] Blink Crashing before it starts (Logs/Crash Report)

Luci Stanescu luci.stanescu at gmail.com
Wed Oct 6 12:56:21 CEST 2010

On 10/06/2010 10:25 AM, Adrian Georgescu wrote:
> A mai patit cineva aceiasi chestie

Crash-ul ascunde problema adevarata. Probabil engine-ul nu poate sa
porneasca din cauza unei setari care nu-i convine si cand se dealoca,
incearca sa release un lock nealocat. Cel putin asta cred ca se
intampla. Asta ar si explica de ce stergerea directorului functioneaza
(no more evil settings).

--
Luci Stanescu